Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε χαμηλές τιμές, τα προϊόντα μας μπορεί αν προέρχονται, είτε από την εγχώρια αγορά, ή εισαγωγές μας από το εξωτερικό, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις στο τελωνείο ή στην μεταφορά τους και να μην το έχουμε έγκαιρα στην αποθήκη μας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε - ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο άλλο εναλλακτικό.

  • Το προϊόν έχει καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα πολλά προϊόντα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους, ξαφνικά και απροειδοποίητα, ανακοινώνει την κατάργηση. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν.

  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Η παραγγελίας σας επίσης μπορεί να καθυστερήσει σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας. Εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, σε σχέση με το προϊόν ή σε σχέση με την πληρωμή λόγου χάριν επειδή τα στοιχεία επικοινωνίας, που έχετε καταχωρήσει, δεν είναι σωστά.